WEKO3
アイテム
How Consumers Perceive Risks in Online Shopping: A Comparison Across Product Classes
https://toyo.repo.nii.ac.jp/records/10545
https://toyo.repo.nii.ac.jp/records/1054522156a48-a085-4f83-88da-bad525a75c99
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
keieironshu92_039-053 (517.6 kB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-12-12 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | How Consumers Perceive Risks in Online Shopping: A Comparison Across Product Classes | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | How Consumers Perceive Risks in Online Shopping: A Comparison Across Product Classes | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | Online Purchase, Product Class, Perceived Risk, ANOVA, Multiple Comparison Analysis Online Purchase, Product Class, Perceived Risk, ANOVA, Multiple Comparison Analysis |
|||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
李, 振
× 李, 振
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
姓名 | Zhen, LI | |||||||
書誌情報 |
経営論集 en : Journal of business administration 巻 92, p. 39-53, 発行日 2018-11 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 東洋大学経営学部 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 0286-6439 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN0006922X | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
見出し | ||||||||
大見出し | 論文 | |||||||
言語 | ja | |||||||
見出し | ||||||||
大見出し | Articles | |||||||
言語 | en |